image

نرم افزار های طراحی لیبل کدامند؟

1401/1/22

نرم افزار های طراحی لیبل پیرنتر برای طراحی لیبل ها مورد استفاده قرار میگیرند . در ایم مقاله قصد داریم تا شما را با پر کاربرد ترین نرم افزار های لیبل زن آشنا کنیم 

 لیست نرم افزار های طراحی لیبل

NiceLabel

BarTender

Zebradesigner

 برای طراحی لیبل های نرم افزار های متفاوتی هستند ولی حتما به این نکته توجه داشته باشید که سازگاری نرم افزار با برند لیبل پرینتر بسیار اهمیت دارد ، اگر بدون در نظر گرفتن سازگاری با مدل لیبل زن خود ، طراحی لیبل را انجام دهید هنگام چاپ گرفتن به مشکل برمیخورید و ممکن است لیبل پرینتر شما هیچ دیتایی از سمت نرم افزار دریافت نکند

 

 نرم افزار سازگار با لیبل پرینتر های زبرا :

 شرکت زبرا ، نرم افزار طراحی به نام Zebradesigner را که سازگار با لیبل پرینتر های زبرا است ارائه می دهد. این نرم افزار در ورژن های مختلف ارائه میشود ، که جدید سری ، ورژن 3 میباشد. 

 نرم افزا دیگری با دستگاه های لیبل پرینتر های زبرا سازگاری دارد نرم افزار NiceLabel است ، این نرم یک قابلیت خیلی پرکاربرد دارد ( وارد کردن دیتا)  که میشه گفت دغدغه اصلی خیلی از کسب و کار ها است تا طبق دیتایی و ترتیبی که دارند (شماره سریال ، کد و ....) به روی لیبل ها چاپ شود .در واقع این فرایند  کمک میکند تا  بدون نگرانی از خطاهای انسانی چاپ کامل داشته باشید.

این دو نرم افزار خیلی کاربری آسان و ساده ایی را دارند و با کمترین مهارت میتوانید با نرم افزار های نایس لیبل و زبرا دیزاینر طراحی لیبل را انجام بدید.

البته در این جا فقط به گوشه ای کمی از قابلیت های این دو نرم افزار اشاره شده .

 

 نرم افزار سازگار با لیبل پرینتر های هانیول :

 BarTender  نرم افزاری است که به صورت رسمی سایت هانیول آن را معرفی کرده ، که میتوانید طراحی لیبل های خود را چاپ بگیرید.

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تکو آیدی میباشد .